Müşteri Hizmetleri Temsilcisi
Sigorta AjanıAcil
Eğitmen Yardımcısı
Yarı Zamanlı/Tam Zamanlı Finansal Danışman
İngilizce Öğretmeni (Yabancı Dil Olarak İngilizce)
Sanal Asistan
Maaş Uzmanı
Acil Sanal Asistan Gerekiyor
Acil İşe Alım | ESL Öğretmeni (Yeni Mezun)
BT Hizmet Masası Analisti
İK Stajyeri
Finansal Danışman - Uzaktan Çalışma
Finans Danışmanı - Evden ÇalışmaAcil
Uzaktan Gayrimenkul Uyum Denetimi Koordinatörü ve Veri Girişi
Finans Danışmanı
Evden Çalışan Sigorta Brokeri
Personel Muhasebeci
TikTok İçerik Yöneticisi (Filipinler)
Finans Danışmanı
Satış Hesap Yöneticisi
Muhasebeci (ADP - 01312025 - PTB)
Mobil Uygulama Geliştirici
İdari Asistan
Araştırma İstihdamı
Sızma Testi UzmanıAcil
Uzaktan Mandarin Konuşan Müşteri Hizmetleri Temsilcisi
ATM ve POS Teknisyeni
Sosyal Medya Uzmanı
ESL Yetişkinler Premium Öğretmeni (Tam zamanlı)
PHRN İştirakçisi - Geçici Uzaktan Çalışma
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi
Fat Commerce Pte Ltd
Uzaktan Ayrıntılar
Açık Ülke:Endonezya | Malezya | Filipinler | Tayland | Vietnam
Dil Gereksinimleri:İngilizce
İş tanımı
Açıklama
Singapur merkezli bir şirketiz, akıllı cihaz ürünlerini çevrimiçi olarak satıyoruz.
Müşteri Başarı Ekibi'nin bir parçası olarak, müşterilerimize hizmet vermeniz, onlarla iletişim kurmanız ve nazik ve profesyonel bir şekilde yardımcı olmanız gerekmektedir. Akıllı cihazların nasıl çalıştığını anlamanız gerekecek, belirli bir cihazın nasıl çalıştığını anlamak için çevrimiçi videoları kontrol edebilirsiniz.
Bu, müşterilerimizi adım adım bir süreçte yönlendirmeyi içerir ancak bununla sınırlı değildir. Bu rol, müşterilerimize hizmet verme taahhüdümüzün ayrılmaz bir parçasıdır. Bu rolde başarılı olmak için adayın çoklu görev yapabilme yeteneğini gösterebilmesi ve etkili bir şekilde iletişim kurabilmesi gerekmektedir.
Şu anda müşteri hizmetleri sistemimize entegre edilmiş bir AI Chatbot ile sorguları yönetiyoruz. Rolünüz, chatbot'un etkileşimlerini izlemek, yanlış veya eksik yanıtlar verdiğinde müdahale etmek ve müşterilerin doğru ve faydalı destek almasını sağlamak olacaktır. Ayrıca, chatbot'un bilgi tabanını sürekli olarak geliştirmekte önemli bir rol oynayacaksınız; bu, eksiklikleri belirlemek, bilgileri güncellemek ve yanıtlarını iyileştirerek genel performansı ve müşteri memnuniyetini artırmak anlamına gelir.
Olağanüstü bir müşteri başarı uzmanı arıyoruz ki;
- Müşteri odaklı bir deneyim sunmaktan ve müşterilere canlı sohbet aracılığıyla yardımcı olmaktan sorumlu olacaktır.
- Müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak için ekstra çaba gösterecektir.
- Müşteri geri bildirimleri aracılığıyla müşteri deneyimini geliştirme ve günlük operasyonları gözlemle aktif olarak yer alacaktır.
- İç süreçleri sürekli iyileştirmek için proaktif ve girişimci olacaktır.
Gereklilik
- Müşteri hizmetlerine gerçek bir sevgi
- Müşterilerin alışveriş sırasında karşılaştıkları sorunlarla ilgili olarak, ürün sorgusu, teslimat veya siparişle ilgili sorguları çözmeye yardımcı olmak için güçlü iletişim ve problem çözme becerileri
- Müşterilerle iletişimde neşeli ve dostça bir tutum
- Müşterilerimizin mutluluğuna karşı güçlü bir bağlılık duygusu
- İşlem odaklı ve detaylara iyi dikkat eden
- Sorumlu ve hesap verebilir bir takım oyuncusu
- Konum: İstediğiniz yerden, kendi konforunuzda uzaktan çalışın.
- Çalışma Günleri: Pazartesi'den Pazar'a (5 Hafta İçi + 1 Hafta Sonu)
- Çalışma Saatleri: 12:00 - 21:00 (GMT+8), 1 saat ara
Ronald Goh
DirectorFat Commerce Pte Ltd
Active today