Çevrimiçi Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Gate.io
İki Dilli Müşteri Destek Temsilcisi

weex
Çevrimiçi Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

PT Iconette Closet Indonesia
Çevrimiçi Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Apotek Al-latief Farma
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Staffing Expert Inc.
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

On Spot Global Corporation
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Mito Red Light LLC
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

OutGrowBase
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Flamingo Recruitment
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Ripped Box Station
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Impac Realty
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

BusinAssist
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Fat Commerce Pte Ltd
Müşteri Hizmetleri TemsilcisiAcil

Trust Disability Solutions
Müşteri Destek Uzmanı (Havuzlama İçin)

Virtua Solutions Outsourcing
Çift Dilli Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Balboa Digital Center Services, Inc.
Çevrimiçi Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Nextbillion
Acil Hattı Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

LYKUS TECH CO., LTD
Müşteri Destek Temsilcisi (Salesforce odaklı)

Pearl Talent
Ön Satış Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

7th Growth Marketing
Satış Sonrası Müşteri İlişkileri Temsilcisi

杭州漋海科技有限公司
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi (Almanca ve İngilizce)

Phemex
Finans Temsilcisi (Müşteri Hizmetleri Temsilcisi)

E-Solutions IT Services
Müşteri Hizmetleri Temsilcisi, 35K'a kadar! Eastwood Quezon City çevresinde hibrit çalışma.

PeopleMatter Consulting Corp.
Smarter Job Matches Await
Log in to discover AI-curated job opportunities tailored to your skills and goals.
Çevrimiçi Müşteri Hizmetleri Temsilcisi

Gate.io
Uzaktan Ayrıntılar
Açık Ülke:Çin
Dil Gereksinimleri:Çince
İş tanımı
Açıklama
Görev Tanımları:
1. Elektronik posta/çevrimiçi sohbet aracılığıyla platform kullanıcılarına metin tabanlı danışmanlık hizmeti sunmak, platform kullanımı sırasında karşılaşılan çeşitli sorunları çözmek ve gidermek.
2. Platform müşterilerine profesyonel ürün danışmanlık hizmeti sağlamak.
3. Müşterileri sakinleştirmek ve rahatlatmak, hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini artırmak.
4. Gerektiğinde müşteri danışmanlıklarını kaydetmek ve ihtiyaçlarını ilgili departmanlara ileterek ürün optimizasyonunu sağlamak.
5. Müşterilere sistem ve ürün değişiklikleri hakkında bilgi vermek, önemli değişikliklerden haberdar olmalarını sağlamak.
6. Lider tarafından verilen diğer görevleri yerine getirmek.
Gereklilik
İş Tanımı:
1. Güçlü bir müşteri hizmetleri bilinci. Müşteri destek ve hizmet deneyimi olanlar tercih sebebidir.
2. İyi bir takım iş birliği ve uygulama yeteneği, güçlü problem çözme ve analiz becerilerine sahip olmak.
3. En az altı ay blockchain sektöründe borsa müşteri destek pozisyonunda çalışma deneyimi.
4. Finans sektöründe (hisse senetleri, vadeli işlemler) bilgi veya deneyim bir avantajdır.
5. 09:00-18:00 veya 15:00-24:00 veya 24:00-09:00 (GMT+8) vardiyalı çalışmaya istekli olmak.

Cathy M
HRGate.io
Bugün 1 Kez Yanıtla