Müşteri Hizmetleri Koruma UzmanıAcil

Nooro
Sanal Asistan

On Spot Global Corporation
Sigorta AjanıAcil

Pru Life Insurance Corporation of U.K - Black Orcas
SEO Uzmanı

Tree Art
Finansal Ürün Müdürü

PT Jatim Es Tube
Oyuncak Ürün Tasarımcısı

Avanteph Staffing and Consultancy Inc.
Muhasebe UzmanıAcil

Remotely Philippines OPC
Ön Uç GeliştiriciAcil

6551Dex
Finans DanışmanıAcil

First Life Financial Co., Inc.
B2B Arayıcı

Simple
Smarter Job Matches Await
Log in to discover AI-curated job opportunities tailored to your skills and goals.
Müşteri Hizmetleri Koruma UzmanıAcil

Nooro
Müşteri Hizmetleri Koruma Uzmanı
NooroUzaktan Ayrıntılar
Açık Ülke:Filipinler
Dil Gereksinimleri:İngilizce
İş tanımı
Açıklama
Bir Müşteri Tutma Uzmanı olarak, ürün iade, hizmet iptalleri ve iadelerle ilgili endişeleri ele alarak müşteri tutumunu yönetmek ve geliştirmekten sorumlu olacaksınız. Ayrıca, müşteriyi sağlık durumu ile ilgili ürünün faydaları konusunda bilgilendirerek ürünü tutmaya ikna etmenizi sağlayacaksınız.
Olası olumsuz deneyimleri olumlu sonuçlara dönüştürmek için olağanüstü iletişim ve problem çözme becerilerinizi kullanacak, müşteri memnuniyetini sağlarken şirketin müşteri tutma hedeflerine katkıda bulunacaksınız.
Gereklilik
Ana Görevler:
- Hizmet iptali veya ürün iadesi düşüncesindeki müşterileri elde tutma amacıyla müşteri etkileşimlerini yönetmek.
- Müşteri memnuniyetini sağlamak ve müşteri kaybını en aza indirmek için iade ve geri ödeme taleplerini profesyonel ve verimli bir şekilde çözmek.
- İade gereksinimlerini azaltmak ve genel müşteri deneyimini geliştirmek amacıyla Destek ve Satış ekipleriyle iş birliği yapmak.
- İyileştirme alanlarını belirlemek ve müşteri elde tutmayı artırmak için müşteri etkileşimlerini takip etmek ve analiz etmek.
- Müşteri elde tutma, memnuniyet ve sadakat ile ilgili temel performans metriklerini karşılamak ve aşmak.
- Müşteri elde tutma stratejilerini ve politikalarını geliştirmek için geri bildirim ve içgörüler sağlamak.
nitelikler:
- Bir müşteri elde tutma rolünde minimum 2 yıllık deneyim, tercihen e-ticaret veya müşteri hizmetleri ortamında
- İadeleri yönetme, geri ödemeleri işleme ve iptalleri müşteri kazançlarına dönüştürme konusundaki kanıtlanmış başarı
- Shopify, Gorgias ve Vonage gibi CRM ve destek araçlarıyla uygulamalı deneyim
- İşleri yatıştırma ve ikna edici, empatik diyalog ile müşterileri elde tutma yeteneğine sahip olağanüstü iletişim becerileri
- Yüksek duygusal zeka, güçlü problem çözme becerileri ve hızlı bir tempolu ortamda hızlı bir şekilde uyum sağlama yeteneği
- Hedef odaklı bir rolde performans metrikleri ve elde tutma hedefleriyle çalışmaya rahatlıkla uyum sağlama

Shayne Tolores
Senior Recruitment SpecialistNooro
7 dakika önce yanıtlandı