Müşteri Hizmetleri Koruma UzmanıAcil

Nooro
Destek YönetimiAcil

Pt Mutiara Millionaire Pinrang Satu
Sigorta AjanıAcil

Pru Life Insurance Corporation of U.K - Black Orcas
Finansal Ürün Müdürü

PT Jatim Es Tube
SEO Uzmanı

Tree Art
Muhasebe UzmanıAcil

Remotely Philippines OPC
Ön Uç GeliştiriciAcil

6551Dex
Finans DanışmanıAcil

First Life Financial Co., Inc.
B2B Arayıcı

Simple
İdari Asistan

Bigo玮业
Smarter Job Matches Await
Log in to discover AI-curated job opportunities tailored to your skills and goals.
Müşteri Hizmetleri Koruma UzmanıAcil

Nooro
Müşteri Hizmetleri Koruma Uzmanı
NooroUzaktan Ayrıntılar
Açık Ülke:Filipinler
Dil Gereksinimleri:İngilizce
İş tanımı
Açıklama
Bir Retention Specialist olarak, ürün iadeleri, hizmet iptalleri ve iade talepleri ile ilgili endişeleri ele alarak müşteri tutumunu yönetmek ve iyileştirmekten sorumlu olacaksınız. Ayrıca, müşteriyi ürününü saklamaya ikna etmek için, ürünün sağlık durumu ile ilgili faydalarını eğiterek onları bilgilendirmek de önemlidir.
Olası olumsuz deneyimleri olumlu sonuçlara dönüştürmek için olağanüstü iletişim ve problem çözme becerilerinizi kullanacak, müşteri memnuniyetini sağlarken şirketin tutum hedeflerine katkıda bulunacaksınız.
- Hizmet iptali veya ürün iadesi düşünen müşterileri elde tutma amacıyla müşteri etkileşimlerini yönetin.
- İade ve iade taleplerini profesyonel ve etkili bir şekilde çözerek müşteri memnuniyetini sağlarken müşteri kaybını en aza indirin.
- İade ihtiyacını azaltmak ve genel müşteri deneyimini geliştirmek için Destek ve Satış ekipleriyle iş birliği yapın.
- İyileştirme alanlarını belirlemek ve artırılmış tutumu sağlamak amacıyla müşteri etkileşimlerini izleyin ve analiz edin.
- Müşteri tutumu, memnuniyeti ve sadakati ile ilgili anahtar performans metriklerini karşılama ve aşma hedeflerine ulaşın.
- Müşteri tutum stratejilerini ve politikalarını geliştirmek için geri bildirim ve içgörüler sağlayın.
Gereklilik
- En az 2 yıl müşteri tutma rolünde deneyim, tercihen e-ticaret veya müşteri hizmetleri ortamında.
- İade, geri ödeme yönetimi ve müşteri tutma konularında başarılı bir geçmişe sahip olmak.
- CRM sistemleri ve müşteri hizmetleri yazılımları (örneğin, Shopify, Gorgias, Vonage) ile deneyim.
- Durumları yatıştırma ve müşterileri profesyonellikle ikna etme yeteneği ile mükemmel iletişim becerileri.
- Güçlü duygusal zeka, problem çözme yetenekleri ve hızlı tempolu ortamlara uyum sağlama yeteneği.
- Açık müşteri tutma hedefleri olan performansa dayalı bir ortamda etkili bir şekilde çalışabilme yeteneği.

Shayne Tolores
Senior Recruitment SpecialistNooro
Bugün ondan fazla yanıt