logo
Corporate Frontline Solutions
İnsan kaynakları
>1000 Çalışan
0İşler1Patron
Hakkımızda
Şirket Hakkında
About us Customer Frontline Solutions is the preferred provider of outsource tellering, frontline customer services and customer solutions. Founded in January 2008, Customer Frontline Solutions is a subsidiary of Meralco and Bayad Center. Previously catering to just their parent companies, CFS is now expanding its client base and serving other companies as well, given their successful track record providing tellering services to their parent companies. CFS now positioned itself as the total customer solutions provider helping companies focus on their core business. From 200 frontliners, CFS now has over 1, 600 employees deployed in clients' sites all over the Philippines. New business lines was introduced namely, Contact Center, Document Management Solutions and Warehousing, Frontline Customer Outsourcing Solutions and other customer outsourcing solutions.
Şirket tanıtım yazısı
Şirket büyüklüğü>1000 Çalışan
Sektörİnsan kaynakları
Adres

Merhaba Patron
Boss
HR Manager
Boss'la Sohbet Etmek İçin Giriş Yapın!
Kayıt olmak
Güvenliğiniz, Bossjob'ta Önceliğimiz.
Bir iş fırsatı yurt dışında çalışmanızı gerektiriyorsa, dikkatli olmanızı ve kendinizi olası sahtekarlıktan korumanızı öneririz.
Aşağıdaki özelliklere sahip bir işverenle karşılaşırsanız:
  • Kimliğinizi hukuka aykırı bir şekilde saklayan,
  • Teminat veya mülkiyet talep eden,
  • Yatırım yapmanız veya para toplamanız konusunda size baskı yapıyorsa,
  • Yasa dışı menfaat peşinde olan,
  • Veya başka herhangi bir yasa dışı faaliyette bulunursa,
Lütfen hemen bize bildirin.